درباره ما

شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۴ در راستای ارتقاء خدمات ‌پس‌ازفروش، افزایش رضایت مشتریان و تأمین و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه صنعتی ایران خودرو تأسیس شد

سخن مدیرعامل

کسب‌وکارهای امروز وابستگی وسیع و عمیقی به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات یافته‌اند. رشد برق‌آسای اینترنت و گسترش چشمگیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای عمدۀ صنایع و سازمان‌ها، فرصت‌های متنوعی فراهم ساخته تا با هزینه‌های کمتر در مسیر کسب بازدهی‌های بیشتر گام بردارند. کیفیت منحصر و متمایز خدماتی که فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می‎‌سازد، از مهم‌ترین منابع موفقیت و محبوبیت محسوب می‌شود و در ارتقای جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی، سهمی بایسته دارد.

شرکت تجارت الکترونیک ایران خودرو بیش از یک دهۀ پیش با تمرکز بر به کارگیری همین خدمات نوین و هوشمند در صنعت خودرو ایران آغاز به کار کرد تا با ایجاد ارزش‌های افزوده در بخش خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان، تسهیل‌گر کسب‌وکارهای جاری و آتی باشد و با اجرای اهداف و ماموریت‌های مصوب، نقشی سازنده در توسعه و تعالی خدمات به ذی‌نفعان این صنعت ایفا نماید.

در جهان به‌هم پیوسته و لبریز از رقابت‌ و نوآوری، به‌کارگیری راهبردهای اثربخش و بررسی فرآیندها و فعالیت‌های معطوف به بازاریابی الکترونیک و بازارسازی‌ها تکنولوژیک ماموریت ماست تا با اتکای به سرمایۀ انسانی اندیشمند و آشنا با نیازهای امروز و آینده و با حرکت در لبۀ فن‌آوری، رضایت عموم مشتریان و ذی‌نفعان را فراهم سازیم و فراتر از صنعت خودرو، خدماتی شایسته به فعالان بخش‌های مختلف ایران سرفراز تقدیم کنیم

اهداف

چشم انداز ما

دستیابی به جایگاه مناسب در ارائه راهکارها و خدمات فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت خودروی کشور

ماموریت ما

ایجاد فرصت‌های درآمدزا ، پایدار و امن در به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی

استراتژی ما

طراحی و توسعه محصول و کسب دانش بر اساس نیاز بازار و دستیابی به کیفیت رقابتی محصولات و خدمات در بازارهای هدف

هیئت مدیره